Wizyta na komendzie PSP w Końskich

 Witajcie kochani czytelnicy,

Przepraszam, że długo się do Was nie odzywałem, ale miałem spore zawirowania w życiu, jednak już do Was wracam z porcją ciekawych informacji. To będzie bomba! 1 lipca obchodziłem 25 rocznicę urodzin i z tej okazji mój tato zrobił mi prezent. Udałem się do siedziby Państwowej Straży Pożarnej w Końskich. Mogłem porozmawiać z całą zmianą strażaków i chociaż przez chwilę poczuć się jak zawodowy strażak. I przyznam się Wam szczerze, służba strażaka wcale nie jest lekka. Przekonałem się o tym na własnej skórze. Obejrzałem dokładnie Stanowisko Kierowania, czyli miejsce, z którego nadawane są meldunki do poszczególnych jednostek OSP dla danego miejsca zdarzenia. Miałem również okazję obejrzeć Jednostkę Ratowniczo-Gaśniczą i samochody będące na wyposażeniu komendy.  Rozmawiałem ze strażakami jak równy z równym. Chciałbym jeszcze raz podziękować chłopakom za zaproszenie i powiedzieć, że jeszcze kiedyś na pewno Was odwiedzę. A żeby nie być gołosłownym, zamieszczam pod spodem zdjęcia.


fot. Stanowisko Kierowania KP PSP w Końskich

fot. linia szybkiego natarcia
fot. nożyce hydrauliczne
fot. wyposażenie samochodu pierwszowyjazdowego 431T21 GBA-Rt Mercedes Atego 1329 (strona prawa)
fot. zmiana strażaków (niecała, bo na zmianie jest 9 strażaków-ratowników)










Komentarze

  1. Fajny post :) i najlepszego, Kuba! N

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieliśmy okazję ostatnio zamienic kilka słów, jesteś naprawdę super gościu! Siła fizyczna w pracy strażaka to jedno ale mocna psychika jest też ważna. Naprawdę dużo w swoim życiu miałeś i masz przeciwności losu, ale dajesz sobie z tym wszystkim radę! Znalazłeś swoją pasję i nia podążasz, jesteś naprawdę silnym, wspaniałym człowiekiem, tak trzymaj i trochę spóźnione ale wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wybuch gazu w budynku jednorodzinnym - akcja ratunkowa, siły i środki dysponowane na miejsce zdarzenia, Specjalistyczna Grupa Poszukiwawczo-Ratownicza 'KIELCE'

Skróty używane w Państwowej Straży Pożarnej

Zakładowe Straże Pożarne - liczba w Polsce, floty strażackie - cz. I